.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: اربعین حسینی حماسه بزرگ بین المللی است
استاندار مازندران از اربعین به عنوان نمادی از حماسه بزرگ حسینی در عرصه بین المللی یاد کرد و گفت: اربعین به حرکت خودجوش و مردمی تبدیل شده است.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور ظهر چهارشنبه در ستاد اربعین استان با بیان اینکه اربعین یک مانور بزرگ اسلامی جهانی است، اظهار داشت: اربعین دیگر یک مراسم سنتی و عنوان مناسبت ساده ماه محرم و صفر نیست و امروز به عنوان نمادی از حماسه حسینی در عرصه بین المللی است و مورد توجه جهانیان قرار گرفت.

وی ادامه داد: اربعین حسینی هر سال به یک حرکت خودجوش مردمی تبدیل شد و زائران حضرت امام حسین (ع) از کشورهای مردم در اربعین شرکت می‌کنند که دارای اثرات عظیم معنوی است.

وی با اظهار اینکه اربعین حسینی به مراسم شبه حج تبدیل شده است، افزود: اربعین حسینی به لحاظ کمیت چندین برابر موسم حج، جمعیت در آن شرکت می‌کنند و پیش بینی می‌شود شمار زائران اربعین سال جاری در استان ۲۰ درصد نسبت به سال ۹۸ افزایش داشته باشد.

حسینی پور با بیان اینکه درپی کاهش شیوع کرونا شاهد افزایش گرایش مردم در عرصه‌های اجتماعی و عمومی هستیم، افزود: این نشان می‌دهد مردم در مراسم اربعین امسال با حضور حداکثری شرایط دو سال کرونایی را جبران کنند و باید شرایط و مقدمات لازم را مهیا کرد.

استاندار مازندران افزود: ما در مقابل شهدای عزیز دارای مسئولیت هستیم و باید در زمینه اربعین پرچم استان را بالا بریم از این رو هر کمیته‌ای باید وظایف خود را انجام دهد و باید با روحیه جهادی در زمینه اربعین گام برداریم./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.